Aplikacje mobilne to nowoczesny sposób na marketing cyfrowy. Według badań, tylko 16 procent ludzi sprawdza swoje telefony komórkowe mniej niż raz dziennie. Jak wynika z innego badania, 60% użytkowników, którzy pobierają aplikację ze sklepu z aplikacjami, woli za nią zapłacić. Tak więc, jeśli prowadzisz biznes online, to musisz mieć aplikację.
Aplikacja mobilna ma zdolność docierania do klientów i angażowania się z nimi. Kiedy masz aplikację, możesz promować swoją markę. Dzięki aplikacji mobilnej możesz połączyć się z klientami poprzez media społecznościowe i czat.
Co sprawia, że aplikacja mobilna jest dobra?
Musi być przyjazna dla użytkownika, nie możesz sprawić, by aplikacja była skomplikowana. Aplikacja musi mieć świetny UI i dobrą grafikę. Jeśli chodzi o treść, musisz mieć ją dobrze skonstruowaną, a kopia musi być napisana w sposób angażujący. Musisz mieć atrakcyjne i chwytliwe logo.
Oto główne cechy dobrej aplikacji mobilnej.
Aplikacja powinna być platformą do interakcji z publicznością.
Możesz łatwo podzielić się aplikacją z publicznością i może zwiększyć ekspozycję swojej marki.
Możesz dostosować aplikację do docelowej grupy odbiorców.
Możesz oferować usługi dla użytkowników.
Wnioski:
Tak więc, jeśli planujesz rozpocząć działalność online i nie masz aplikacji mobilnej, to musisz o tym pomyśleć. Możesz użyć sklepu Google play lub iTunes, aby pobrać aplikację. Następnie należy zoptymalizować aplikację i stworzyć odpowiednią strategię marketingową.